Wednesday, May 03, 2006

Barn i lampskärmar

Oj, detta får bli en snabbpostning. Jag är säkert sist att uppmärksamma detta men vad tusan. Ett barnband i disneyregi, typ devo-teens, dev2o. Det värsta är att det är rätt bra (vet inte om det är för att det är en tjej som sjunger som gör att jag får lite b-52s-vibbar). Men när jag tänker efter så är det hela rätt logiskt, inget annat band passar bättre i en sån här version, faktiskt. Rätt roligt med den tillrättalagda flashanimationen i bakgrunden på whip it-videon. Man undrar vad som är mest kinky, att piska av någon kläderna in till bara mässingen eller att "vispa grädden". Synd bara att de inte riktigt lyckas med Big mess, den i min mening bästa devolåten (förutom kanske smartpatrol/mr DNA: Mr. kamikazi mr. DNA, he's an altruistic pervert mr. DNA, mr. kamikazi he's here to spread some genes).

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Va är "vispa grädden"?

3:34 AM  
Blogger Erik said...

anonymous: ja, dels vad man tror att det är, men i folkmun har "vispa grädden" också syftat till den yngste i buksvågerskarans sexakt.

3:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hur kan du skriva sånt här? Har du ingen skam i kroppen?

11:34 AM  
Blogger Erik said...

Okej, det var osmakligt, menmen. Det finns faktiskt folk som säger så... Jag har dock en känsla av att kommentarerna här inte längre gäller den ursprungliga bloggposten, vad den beträffar så finns inget opassande.

7:16 AM  
Blogger Pappa said...

men nää.. Kockooo!!

11:24 AM  

Post a Comment

<< Home