Monday, September 18, 2006

Medialandskap











Allians och axelmakter?

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag har letat efter vad Örsmyg egentligen betyder. Det enda jag hittar är att den är tveskärt/barn. Jag förstår inte riktigt hur det går ihop. Förklara dig!

3:02 AM  
Blogger Pappa said...

Själva grejen tror jag ä att erik är ett tveskärts barn, där av alla missförstånd. Ett tveskärts barn i en mans kropp.

3:53 AM  
Blogger Erik said...

För att avsluta spekulationerna så hänvisar jag till tidigare bloggposter som man kan finna här http://orsmyg.blogspot.com/2006_02_01_orsmyg_archive.html

Detta med att Örsmyg skulle betyda barn avvisar jag dock. Peace love understanding!

6:48 AM  
Blogger Erik said...

This comment has been removed by a blog administrator.

6:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

jag ansluter mig till tväskärtbarns teorin. Alla som någon gång sett Erik full lär knappast tvivla

12:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Varför är inte Stalin med på bilden? Känns som att bloggen urartat på sistone, vilket har väckt mina misstankar om att du antingen har dina rötter i Israel eller Finland. Antagligen båda.

6:40 AM  
Blogger Erik said...

Anonymous:

Valet att inte använda en bild från Jalta som även inkluderar Stalin är helt medvetet. Detta för att tydliggöra associationen allians - allierade - goda. Tyvärr skulle nog Stalins medverkan på bilden göra denna associationskedja otydlig.

Alla andra spekulationer kring min person står jag frågande inför.

1:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mazel tov Erik! Det här är David, vi träffades när du besökte din familj i Tel Aviv i somras, och du gav mig adressen till din blogg. Vill bara säga att det är kul att du står på dig, och bry dig inte om vad alla goyim säger. Shalom!

1:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

jag förstår inte heller hur du kan ta dig fräckheten till frihet att cencurera kommentarer

6:43 AM  

Post a Comment

<< Home